Vampire Diaries Bloggen

Alla inlägg under november 2010

Av Josefin - 28 november 2010 16:05

Hittade en underbar video på youtube som jag måste visa er!

Som ni vet är jag ju på Team Damon, och denna videon är så sorglig och fin samtidigt! :)

Älskar denna videon, kolla på den och kommentera vad ni tyckte om den om ni vill.



/Josefin

Av Josefin - 27 november 2010 09:32

Har ni läst klart alla Vampire Diaries böcker som jag har gjort? :)
För om ni har kan ni väl medje att det är en viss skillnad mellan böckerna och tv-serien? Men nu har det kommit ut en ny bok som är skriven och baserad på Tv-serien!
Alltså den är inte en fortsättning utan en helt ny bokserie som är som tv-serien istället!

     
 

Jag ska defenitift läsa den, ska ni? :)

(Du kan beställa hem boken nu från amazon.com!)
 
/Josefin

Av Josefin - 27 november 2010 09:18

Ian Somerhalder och Paul Wesley var tydligen med i en Tysk tidning som heter GQ.
Så snygga dom är, eller hur? ;)
Speciellt en av dom, jag pratar såklart om Ian!
Nu när det är nämnt undrar ni säkert vilket team jag är med i?
Team Damon såklart!
 
Vem av de gillar ni mest?

        


/Josefin

Av Josefin - 26 november 2010 07:54

Ni såg väl det nya Vampire Diaries avsnittet igår? :)

Jag tyckte det var ett grymt spännande avsnitt!


Här får ni några bilder av avsnittet:

                


(Om ni glömde se avsnittet eller vill se det igen så finns det gratis att se på TV6Play.)


/Josefin

Av Josefin - 23 november 2010 19:46

På torsdag blir det dags för ännu ett avsnitt av Vampire Diaries!

Här ska ni få en liten provsmakning av det. :)



Verkar bli ett väldigt spännande avsnitt! :D

Eller vad tycker ni?


/Josefin


Av Josefin - 22 november 2010 18:59

Första avsnittet på säsong 2 av vampire diaries visades förra torsdagen.

Vad tyckte ni om avsnittet? Tycker ni säsong 2 verkar leva upp till era förväntningar?

Själv tyckte jag om förra avsnittet.

Jag har dock läst böckerna och jag tycker skillnaden mellan de var väldigt stor. Det är inte mycket av det som står i böckerna och visas på tv som är samma, men jag föredrar hur det är i programmet. :)


(Ps. Till alla er som missade förra avsnittet eller vill se det igen kan se det gratis på TV6-Play.)


 


/Josefin

Av Josefin - 22 november 2010 08:39


Haha, kolla vad jag hittade när jag va inne på youtube. En väldigt rolig video med bloopers från första säsongen! Om ni inte orkar kolla på hela så rekommenderar jag att ni kollar i slutet, för där skrattar Ian och Paul väldigt roligt, haha! :)


/Josefin

Av Josefin - 22 november 2010 08:27

Både Ian Somerhalder och Paul Wesley har varsin plats som ''Sexiest man alive 2010'' i tidningen People!

Det har de verkligen förkännat, vem tycker ni är sexigast av de?


    


/ Josefin

Ovido - Quiz & Flashcards